Bunting 2ft x 6ft - SAIFULZA ONLINE | CETAK HANYA DI HUJUNG JARI
bunting inkjet printing price_RM7.80 slider
Bunting 2ft x 6ft

Bunting 2ft x 6ft

bunting inkjet printing price_RM7.80 slider
Spesifikasi Produk :
Size : 2ft x 6ft
Material : 300gsm Tarpaulin
Color : 4C (Full Color)
Resolution : 720 dpi
Finishing : PVC Pipe

Keterangan Produk


SPESIFIKASI PRODUK ADALAH SEPERTI YANG DINYATAKAN. UNTUK SAIZ, MATERIAL DAN RESOLUSI SELAIN DARI YANG DINYATAKAN, SILA HUBUNGI KAMI MELALUI WHATSAPP +6017-603 9305 (Nizam Musa) ATAU BOLEH TERUS EMAIL KEPADA saifulzar@gmail.com

BUNTING - PENGIKLANAN MUDAH, MURAH DAN BERKESAN

BUNTING merupakan medium pengiklanan yang mudah, murah dan berkesan yang mana banyak digunakan untuk tujuan promosi produk, perkhidmatan atau apa jua bentuk infomasi yang terus kepada golongan sasar. Melalui rekabentuk yang menarik dan ringkas, ianya dapat membantu dalam pengiklanan. Kebiasaannya bunting ini digantung pada bangunan atau tiang-tiang supaya ianya mudah dilihat. Selain itu juga, bunting ini gantung bersama dengan x-stand atau tripod untuk digunakan di dalam bangunan.

MENGAPA BUNTING MENJADI PILIHAN

Di SAIFULZA PRINT, kualiti adalah keutamaan kami yang mana Tarpaulin atau Banner Flex yang digunakan berkualiti tinggi dan dijamin tidak rosak untuk jangkamasa 6 bulan dan dakwat yang digunakan tidak luntur dalam jangkamasa 6 bulan selepas ianya digunakan. Melalui resolusi 720 dpi, memberikan gambar, warna serta kualiti cetakan yang menarik sekurang-kurangnya 6 bulan.

KETERANGAN PRODUK

Dibuat daripada material yang berkualiti, BUNTING yang kami cetak sesuai digunakan di luar atau di dalam bangunan dengan material yang kalis air dan kalis pancaran cahaya matahari untuk tempoh masa tertentu. Anda boleh memilih untuk kemasan berikut :
- Eyelets
- PVC Pipe
- Kayu dan Dawai

MATERIAL

  • 300gsm Tarpaulin (Material Banner yang lebih ekonomi)
  • 380gsm Tarpaulin
  • 250gsm Synthetic Paper

RESOLUSI CETAKAN

720 dpi
1440 dpi

KEGUNAAN

Sesuai digunakan untuk mempromosi produk atau majlis samada di dalam mahupun di luar bangunan.

0 Reviews:

Post Your Review